reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Róbert Slovák

Róbert Slovák

Bloger 
  • Počet článkov:  137
  •  | 
  • Páči sa:  0x

S priateľmi som založil reklamnú agentúru Respect APP a som prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska. Bol som spoluiniciátor Výzvy k ľudskosti a založil som medzinárodnú databázu charitatívnych kampaní GOODEAS.org. Po komédii o neexistujúcom filme s názvom Prvý slovenský horor dokončujem smutnú komédiu o nezmysle života a smrti La Dolce Morte. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáFilmyO reklameNew York FestivalsO inomInšpirácieAbsurdity

reklama

Filmy

Prvý slovenský horor tromfol Svěráka! Pozrite si ho online

Róbert Slovák

Prvý slovenský horor tromfol Svěráka! Pozrite si ho online

Naša paradokumentárna komédia si z 55. ročníka medzinárodného festivalu filmov Zlín Film Festival odniesla prvú cenu v súťaži Dúhová kulička. Prvý slovenský horor teraz nájdete aj medzi filmami na Sme.

  • 6. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 844x
  • 5
Ak podporíte moje DVD pozvem vás na kebab!

Róbert Slovák

Ak podporíte moje DVD pozvem vás na kebab!

Rozhodol som sa vydať dévédéčko s filmom Prvý slovenský horor s podporou fanúšikov. Zbieram na to peniaze a ponúkam k DVD všeljaké odmeny: sadu paštét z filmu, žltú vestu, v ktorej som prežil celé nakrúcanie (tú ale nedám lacno), rekvizity z filmu podľa vlastného výberu režiséra, podpiskartu Martina Kittnera, či pozvanie na kebab. Pozrite si aj špeciálne videá, ktoré sme pre tieto účely nakrútili.

  • 18. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 072x
  • 0
Prečo chodím na každú projekciu svojho filmu?

Róbert Slovák

Prečo chodím na každú projekciu svojho filmu?

Včera som si vypočul kritiku na to, že moje promo okolo filmu Prvý slovenský horor je už viac o mojom egu ako o tom filme. Takouto optikou by sa dalo povedať, že celý ten film je egohonka. Jediné, čo trochu nesedí je to, že ten film je o mojom zlyhaní, nie o tom, aký som super. A zlyhanie nie je veľmi často vnímané ako niečo, čo vzpružuje ego. Či?

  • 25. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 709x
  • 0
Smiešny horor ide do kina

Róbert Slovák

Smiešny horor ide do kina

V bratislavskom kine Lumière sme odpremiérovali film Prvý slovenský horor. Nebojte, je to komédia, aspoň mi to zatiaľ všetci hovoria. Smiali sa ľudia a nielen Kittnerovi, hlavne zjavne na mne. Okej, veď koledoval som si. Koledujem si o to denne o 20.30. Aj dnes.

  • 17. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 532x
  • 0
Moby a Kittner v jednom filme! To sa len na Slovensku môže stať!

Róbert Slovák

Moby a Kittner v jednom filme! To sa len na Slovensku môže stať!

Mnohí z tých, ktorí videli ten film Prvý slovenský horor sa pýtali na soundtrack (dobre, traja asi,). Ten je mocný, keďže okrem slovenských hudobníkov prispeli autori z Ameriky, Ruska, Košíc či Bristolu. Veď kliknite a budete počuť.

  • 8. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 820x
  • 0
reklama
Kráľ Zemplína – ideálny sponzor

Róbert Slovák

Kráľ Zemplína – ideálny sponzor

Keď som zháňal peniaze na Fabriku smrti, skúsil som všeličo. Ako povedal náš pán premiér, pri ekonomických otázkach nemáme nasadené nejaké ideologické okuliare, pozeráme sa na všetky štyri svetové strany. Tak som sa pozrel na ďaleký východ a zavolal som Mikulášovi Varehovi.

  • 2. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 482x
  • 0
Prvé slovenské dojmy

Róbert Slovák

Prvé slovenské dojmy

Prvý slovenský horor má za sebou premiéru. V Kúpeľnej dvorane v Trenčianskych Tepliciach ho v rámci Art Film Festu prvýkrát videlo náročné publikum. Tešíme sa najmä z tohto: plná sála, smiech od úvodných titulkov a nikto nás neopľul.

  • 26. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 439x
  • 3
Rozoberací Karol v Prvom slovenskom horore

Róbert Slovák

Rozoberací Karol v Prvom slovenskom horore

Teraz už viem, že to bola blbosť, ale v čase, keď som sa snažil vyprodukovať Fabriku smrti a nemal som peniaze na rozhadzovanie, sa mi zdal nápad, osloviť telesne postihnutých na to, aby hrali “naporcované” obete kanibala celkom k veci. Áno, viem, že za to pôjdem minimálne do pekla. Prvý slovenský horor aj so scénkou v paratelocvični uvidíte už čoskoro na Art Film Feste v Trenčianskych Tepliciach.

  • 15. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 987x
  • 0
Prečo som nakrútil film o neexistujúcom filme

Róbert Slovák

Prečo som nakrútil film o neexistujúcom filme

Snažil som sa vyprodukovať prvý slovenský horor Fabrika smrti. Stále nie je dokončený. Prečo a čo všetko som pri tom zažil, uvidíte vo filme s názvom Prvý slovenský horor. Už čoskoro na Art Film Feste.

  • 8. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 187x
  • 0
Moby prvýkrát v slovenskom filme

Róbert Slovák

Moby prvýkrát v slovenskom filme

Áno deti, je to potvrdené! Vo filme Prvý slovenský horor, ktorý je už na 90veľa percent hotový, a ktorý čoskoro niekde uvidíte (asi), bude aj Moby.

  • 10. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 538x
  • 0
reklama
Prča z hymny

Róbert Slovák

Prča z hymny

Zdá sa, že niekoho veľmi veľmi poburuje, ak si niekto robí srandu z hymny. Áno, je to štátny symbol a tak, ale hádam to nie je až také vážne. Na druhej strane je to možno signál, že asi žijeme v šťastnej krajine, kde niet veľkých problémov, a preto môžeme z tých malých urobiť veľké. Ale o niečom inom som chcel: podľa mňa si my robíme väčšiu srandu nielen z českej hymny, ale aj z Čechov samotných. Veď kliknite ďalej.

  • 21. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 061x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu