reklama

Prvý slovenský horor tromfol Svěráka! Pozrite si ho online

Naša paradokumentárna komédia si z 55. ročníka medzinárodného festivalu filmov Zlín Film Festival odniesla prvú cenu v súťaži Dúhová kulička. Prvý slovenský horor teraz nájdete aj medzi filmami na Sme.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Do Zlína sme šli na pozvanie organizátorov odprezentovať kampaň k filmu. Tá sa spomedzi 16tich kampaní prebojovala do finálnej päťky, ktorej autori mali možnosť naživo odprezentovať ako svoje filmy komunikovali. Pred nami prezentovala pani z distribučnej spoločnosti Svěrákovho filmu Tři břatři. Hovorila o tom, že mali rovnaký vizuál v každom médiu a dali do kampane dva milióny korún. My sme dali na podporu filmu niekoľko desiatok eur na facebooku... Hovoril som o tom, ako mi nič nevychádzalo. Ako som prišiel o hercov, sponzorov, skladbu k filmu, predával nepotrebné kostými na burze, nenašiel koproducentov v Hollywoode, jednoducho o tom, prečo som sa rozhodol nakrútiť film o neexistujúcom filme. Smiali sa,)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hovoril som o tom, ako som po premiére filmu na Art Film Feste chodil na každú projekciu filmu do kina a ako som sa fotil s divákmi. Prezentoval som trailer, v ktorom som sa snažil využiť to, že som hral v komparze filmu Kandidát. Ten vyhral Dúhovú kuličku minulý rok.

No a potom prišlo vyhlásenie výsledkov. Napriek tomu, že naša kampaň pritiahla do kín 600krát menej ľudí ako prišlo na Svěrákov film, vyhrali sme to my! Porota sa pozrela na to tak, že ktorý z prezentovaných filmov by na základe kampane chcela vidieť. A vyhral Prvý slovenský horor. Ten si teraz môžete pozrieť už aj vy, priamo tu.

foto s porotou
foto s porotou (zdroj: Duhova kulicka)
Duhova kulička
Duhova kulička (zdroj: Robert Slovak)
Róbert Slovák

Róbert Slovák

Bloger 
  • Počet článkov:  137
  •  | 
  • Páči sa:  0x

S priateľmi som založil reklamnú agentúru Respect APP a som prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska. Bol som spoluiniciátor Výzvy k ľudskosti a založil som medzinárodnú databázu charitatívnych kampaní GOODEAS.org. Po komédii o neexistujúcom filme s názvom Prvý slovenský horor dokončujem smutnú komédiu o nezmysle života a smrti La Dolce Morte. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáFilmyO reklameNew York FestivalsO inomInšpirácieAbsurdity

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu