reklama

Iveta Bartošová je "zpátky"

Včera som videl nevšednú (asi aj nechcenú) kreativitu na banery, ktorý pozýva na koncerty polozabudnutej českej speváčky. Názov jej turné Jsem zpátky vystihuje aj nasadenie banerov propagujúcich koncerty, ktoré už dávno boli...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Pozerám si čas.sk 25.11. a vpravo sa objaví baner:

Obrázok blogu

Prichádza ďalší slide, na ktorom sú termíny kocertov v Bardejove - 17.10. a v Bratislave 27.10., ktoré už boli, aha: 

Obrázok blogu

A teraz vysvetlenie:

Obrázok blogu

Aby toho nebolo málo, po kliknutí na baner sa dostanete na Ivetin FAN web , na ktorom je tabuľka s termínmi koncertov, a aha kedy je koncert v Bardejove:

Obrázok blogu

A že prečo na tú Bartošovú chodí tak málo ľudí...

Róbert Slovák

Róbert Slovák

Bloger 
  • Počet článkov:  137
  •  | 
  • Páči sa:  0x

S priateľmi som založil reklamnú agentúru Respect APP a som prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska. Bol som spoluiniciátor Výzvy k ľudskosti a založil som medzinárodnú databázu charitatívnych kampaní GOODEAS.org. Po komédii o neexistujúcom filme s názvom Prvý slovenský horor dokončujem smutnú komédiu o nezmysle života a smrti La Dolce Morte. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáFilmyO reklameNew York FestivalsO inomInšpirácieAbsurdity

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu