reklama

Mám dilemu

Nemám rád reklamy, ktoré citovo vydierajú deti (a následne rodičov) - napr. hračkami k jedlu v McDonalde. V tomto súhlasím so socialistickou Európskou úniou a som za zrušenie marketingu, ktorý predáva jedlo (najmä šmejďácke) deťom vďaka hračkám. Ale keď som sa dočítal o snahe zlikvidovať kindervajcia, je mi trochu smutno.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Vlastne som proti akejkoľvek reklame cielenej na deti. Neznášam ju. Podľa mňa by ju mali zakázať úplne. Fakt. Je to absurdné ďeťom predávať produkty. A súhlasím s tým, že v prípade jedlo plus hračka ide o fatálnu kombináciu. Ku kinderkám mám však dosť intenzívny vzťah. Tá fajná čokoláda a hračka (najmä keď sa ešte dala poskladať) - to boli symboly vzácnych okamihov z osemdesiatych rokov.

Nemecký politici ich chcú zakázať aj kvôli "vydieraciemu" marketingu. Čo teraz? Kinderko s viac ako tridsaťročnou tradíciou - nostalgická spomienka na svetlo západu na konci socialistického tunela versus deti. Hlasujme. Ja som za.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu


Róbert Slovák

Róbert Slovák

Bloger 
  • Počet článkov:  137
  •  | 
  • Páči sa:  0x

S priateľmi som založil reklamnú agentúru Respect APP a som prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska. Bol som spoluiniciátor Výzvy k ľudskosti a založil som medzinárodnú databázu charitatívnych kampaní GOODEAS.org. Po komédii o neexistujúcom filme s názvom Prvý slovenský horor dokončujem smutnú komédiu o nezmysle života a smrti La Dolce Morte. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáFilmyO reklameNew York FestivalsO inomInšpirácieAbsurdity

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu