reklama

Tri roky blogovania

V tento deň v roku 2005 som uverejnil prvý článok na tomto blogu. V rámci nostalgického bilancovania som vybral niekoľko naj príspevkov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
01
01 

Najčítanejší & najvyššia karma: Co dokážu niektoré dievčatá s jazykom (video)
Neuveriteľné. Nemožné. Skúšal som to. Nedá sa to... Viac ako 12000 krát si niektorí pozreli niekoľko videí dievčat so šikovným jazykom. Možno ten jemne erotický a trochu úchylný podtext pomohol aj karme - cez 31 ...

02
02 

Najnižšia karma: Nudné video: Boring Pasta
Tie nudné videá sú asi skutočne o ničom.

03
03 

Jeden z najstarších: Polemic má nový album, nový styling, nové fotky, nový videoklip
Toto je jeden z najstarších článkov, ktoré som zachoval. Ostatné som po čase vyradil. Sa mi nepáčili už.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Obrázok blogu

Najvtipnejší: Osem Apačov
Neuveriteľné kostýmy, obrovské fúzy, fascinujúca mimika a famózna choreografia. To je slávne video k piesni Tommyho Seebacha - Apache. Nečudo, že inšpirovalo k mnohým verziám so skladbami Madonny, Prodigy, či AC/DC. Smiešne.

05
05 

Najdiskutovanejší: Čína sa pripravuje na Olympiádu
Jedna z najlepšie vyzerajúcich slovenských reklamných kampaní. Diskutovalo sa vśak viac o Olympiáde ako o reklame...

Obrázok blogu

Môj najobľúbenejší: INOVÁCIA verzus RECYKLÁCIA kontra PLAGIÁT (doplnený)
Úvaha o originalite v reklame.

Vďaka vśetkým, ktorí si niečo prečítali.

Róbert Slovák

Róbert Slovák

Bloger 
  • Počet článkov:  137
  •  | 
  • Páči sa:  0x

S priateľmi som založil reklamnú agentúru Respect APP a som prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska. Bol som spoluiniciátor Výzvy k ľudskosti a založil som medzinárodnú databázu charitatívnych kampaní GOODEAS.org. Po komédii o neexistujúcom filme s názvom Prvý slovenský horor dokončujem smutnú komédiu o nezmysle života a smrti La Dolce Morte. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáFilmyO reklameNew York FestivalsO inomInšpirácieAbsurdity

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu