reklama

Best of New York Festivals: Neziskovky

Prvýkrát v živote som bol porotcom reklamného festivalu New York Festivals . V kategórii Print som hodnotil 350 prác. Vybral som tie najlepšie z tretieho sektora.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Kampaň proti fajčeniu v prítomnosti detí:

fajc
fajc 

Podajte ruku prírode - jedny z najkrajších vizuálov. Jednoduchý nápad a skvelá art direction:

wwf
wwf 
wwf
wwf 
wwf
wwf 

V tajničkách krížoviek sa ukrývala výzva Červeného kríža - ak máte veľa voľného času, staňte sa dobrovoľníkmi. Výborná práca s médiom:

red cross
red cross 
red cross
red cross 

Koncert za ľudské práva využíva politikov, ktorí o nich neradi počujú:

noise
noise 
kim
kim 
noise
noise 

Poznámka: hodnotenie prebiehalo anonymne, autorov prác žiaľ nepoznám.

Iné reklamy z New York Festivals

Róbert Slovák

Róbert Slovák

Bloger 
  • Počet článkov:  137
  •  | 
  • Páči sa:  0x

S priateľmi som založil reklamnú agentúru Respect APP a som prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska. Bol som spoluiniciátor Výzvy k ľudskosti a založil som medzinárodnú databázu charitatívnych kampaní GOODEAS.org. Po komédii o neexistujúcom filme s názvom Prvý slovenský horor dokončujem smutnú komédiu o nezmysle života a smrti La Dolce Morte. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáFilmyO reklameNew York FestivalsO inomInšpirácieAbsurdity

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu