reklama

Je nízka návštevnosť blogu s nudnými videami neúspechom?

Nedávno som založil blog s nudnými videami - Boring Videos . Doteraz ho navštívilo len pár ľudí. Je to neúspech? Nie je práve dôkazom úspechu blogu, ktorý pozostáva z brutálne nudných videí práve to, že si ich skoro nikto nepozerá, lebo to nikoho nebaví?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Dodnes som na ňom uverejnil 20 videí z rôznou tématikou - nudné budovy, nudné dvere, nudné stromy... Dohromady ich dodnes videlo asi 30 ľudí. Pozrite si moje obľúbené:


Jedno z prvých nudných videí:

((nuda))

Nudná otočka žeriavov:

Nudné automatické dvere:

Nudné holuby:

 Viac nudných videí nájdete na BoringVideos.blogspot.com .

Róbert Slovák

Róbert Slovák

Bloger 
  • Počet článkov:  137
  •  | 
  • Páči sa:  0x

S priateľmi som založil reklamnú agentúru Respect APP a som prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska. Bol som spoluiniciátor Výzvy k ľudskosti a založil som medzinárodnú databázu charitatívnych kampaní GOODEAS.org. Po komédii o neexistujúcom filme s názvom Prvý slovenský horor dokončujem smutnú komédiu o nezmysle života a smrti La Dolce Morte. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáFilmyO reklameNew York FestivalsO inomInšpirácieAbsurdity

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu