Je nízka návštevnosť blogu s nudnými videami neúspechom?
Nedávno som založil blog s nudnými videami - Boring Videos . Doteraz ho navštívilo len pár ľudí. Je to neúspech? Nie je práve dôkazom úspechu blogu, ktorý pozostáva z brutálne nudných videí práve to, že si ich skoro nikto nepozerá, lebo to nikoho nebaví?
Dodnes som na ňom uverejnil 20 videí z rôznou tématikou - nudné budovy, nudné dvere, nudné stromy... Dohromady ich dodnes videlo asi 30 ľudí. Pozrite si moje obľúbené:
S priateľmi som založil reklamnú agentúru Respect APP a som prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska. Bol som spoluiniciátor Výzvy k ľudskosti a založil som medzinárodnú databázu charitatívnych kampaní GOODEAS.org. Po komédii o neexistujúcom filme s názvom Prvý slovenský horor dokončujem smutnú komédiu o nezmysle života a smrti La Dolce Morte.
Zoznam autorových rubrík: Nezaradená, Filmy, O reklame, New York Festivals, O inom, Inšpirácie, Absurdity