reklama

Mám rád Pudingi

Už od detstva, vlastne odkedy som spoznal Vila Lauka v Košiciach. Keď písal do Večerníka o našej výstave.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Pudingi
Pudingi (zdroj: Yolka Udičová)

Potom prišli z Košíc do Bratislavy bývali v pártybyte a vydali album Automati. Vtedy ešte tomu jak hrajú hovorili moherpop. S Vilom sme za jeho dostali Aurela. 

Automati od PPE
Automati od PPE (zdroj: Viliam Lauko a Róbert Slovák)

V podstate vždy keď sme niečo spravili spolu sme následne za to aj niečo vyhrali. Na Zlatom klinci bodoval rádiospot k Automatom, potom video PPE Fiction, ktoré stále patrí medzi najúspešnejšie videá našej reklamnej agentúry Respect APP.

Chvíľu som robil pudingáčom šoféra, lebo som mal auto, ktorému sa vošla basa do kufra na šírku, čiže fasa. Triezvy som prestál mrte koncertov a sem tam mi zahrali ako najvernejšiemu fanúšikovi nejakú pesničku. Raz som musel zastať cestou v poli len tak, lebo chceli zastať a potom išli do poľa sa prejsť neviem už prečo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
krat Tektonické platne
krat Tektonické platne (zdroj: Lenka Slovák Bónová)

Neváhal som keď ma oslovili, aby som im pokrstil ich novú Tektonickú platňu. Pokrstil som ju lávovým kameňom a verím, že sa jej bude dariť. Veď prečo by aj nie? Veď aha jaký singel hneď:

Róbert Slovák

Róbert Slovák

Bloger 
  • Počet článkov:  137
  •  | 
  • Páči sa:  0x

S priateľmi som založil reklamnú agentúru Respect APP a som prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska. Bol som spoluiniciátor Výzvy k ľudskosti a založil som medzinárodnú databázu charitatívnych kampaní GOODEAS.org. Po komédii o neexistujúcom filme s názvom Prvý slovenský horor dokončujem smutnú komédiu o nezmysle života a smrti La Dolce Morte. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáFilmyO reklameNew York FestivalsO inomInšpirácieAbsurdity

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu