reklama

Ako vznikal obal cédéčka Polarity Andrey Bučko

Pred viac ako desiatimi rokmi sme s Viliamom Laukom dostali Aurela za obal albumu Automati skupiny Puding Pani Elvisovej. Rok na to som bol na túto cenu nominovaný opäť s albumom Nenudín pre Polemic. Trvalo mi desať rokov, kým som vytvoril ďalší obal cédéčka. Tentokrát pre Andreu Bučko a jej album Polarity.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Andrei som nedávno pokrstil cédéčko Polarity. Okrem jej dvoch klipov, ktoré som režíroval, som mal tú česť vytvoriť jej aj dizajn obalu. Titulnú fotku albumu vytvorila Mária Švarbová. Páčia sa mi jej úchyláčiny a pastelové farby. Ako pozadie sme zvolili kombináciu pletiva s porastom, na ktorý sa často pozerám pri prechádzkach so psom pri Dunaji. Do finálnej kompozície to usporiadala scénografka Zuzana Hudáková, ktorá s Máriou spolupracuje.

Andrea Bučko: Polarity
Andrea Bučko: Polarity (zdroj: Mária Švarbová)
Andrea Bučko, Mária Švarbová
Andrea Bučko, Mária Švarbová (zdroj: Magdaléna Mackovičová)

Na ďalších stranách bookletu som využil fotky rastlín, v ktorých sme nakrúcali aj Andrein prvý videoklip k skladbe Be my lover.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Andrea Bučko: Polarity
Andrea Bučko: Polarity (zdroj: Róbert Slovák)
Andrea Bučko: Polarity
Andrea Bučko: Polarity (zdroj: Róbert Slovák)

Make-up a vlasy mala na starosti Alena Schultzová, styling Dominika Fürstenzeller a celé to vyprodukovala Magdaléna Mackovičová. Ďakujem.

Andrea Bučko
Andrea Bučko (zdroj: Róbert Sovák)

Pozrite si aj making of video. Album Polarity si môžete kúpiť napríklad aj tu.

Róbert Slovák

Róbert Slovák

Bloger 
  • Počet článkov:  137
  •  | 
  • Páči sa:  0x

S priateľmi som založil reklamnú agentúru Respect APP a som prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska. Bol som spoluiniciátor Výzvy k ľudskosti a založil som medzinárodnú databázu charitatívnych kampaní GOODEAS.org. Po komédii o neexistujúcom filme s názvom Prvý slovenský horor dokončujem smutnú komédiu o nezmysle života a smrti La Dolce Morte. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáFilmyO reklameNew York FestivalsO inomInšpirácieAbsurdity

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu