reklama

Smiešny horor ide do kina

V bratislavskom kine Lumière sme odpremiérovali film Prvý slovenský horor. Nebojte, je to komédia, aspoň mi to zatiaľ všetci hovoria. Smiali sa ľudia a nielen Kittnerovi, hlavne zjavne na mne. Okej, veď koledoval som si. Koledujem si o to denne o 20.30. Aj dnes.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V paradokumente som si zahral sám seba – producenta, ktorému sa nepodarilo vyprodukovať prvý slovenský horor Fabrika smrti. Ako som už písal, tento film ale nie je horor. Prepísal som reálne zážitky, tie naozaj zlé vynechal, tie vtipné dopísal. Je to viac komédia ako horor. Alebo taký paradokument. Hraný, keďže sa to celé prakticky nakrútilo nanovo. V niektorých momentoch divák netuší, či sa pozerá na skutočné situácie, alebo je to celé zahrané. Páčila sa mi reakcia jedného z divákov, ktorý mi na druhý deň napísal: "Robert, ešte raz musím vyjadriť moje potešenie z tvojho filmu, veľmi pekne vystihuje tvoj zmysel pre humor. Myslím, že niekedy nielen divák, ale ani ty sám nevieš, či si robíš srandu alebo je to naozaj."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vo filme diváci videli, ako som hľadal sponzorov a našiel naozaj svojských, ako som sa pokúšal získať amerických koproducentov, ako som sa snažil ušetriť, aj ako som prišiel o titulnú skladbu a našiel si inú. Všetko je zrekonštruované s nadsázkou a takým humorom, čo mám rád.

Aj najkontroverznejšia scéna, v ktorej producent navrhuje paraolympionikom, aby si zahrali naporcované obete, sa zakladá na skutočnej udalosti. To je moment, kedy publikum stŕpne, tak ako na festivalovej premiére filmu na Art Film Feste, aj v kine Lumière nastalo trocha ticho, ktoré preruší až jeden z hercov tlieskaním jednou rukou (áno, naozaj sa to dá,).

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Róbert Slovák a Ludwig Bagin
Róbert Slovák a Ludwig Bagin 

V komédii si zahral Ludwig Bagin, ktorý stvárnil hneď niekoľko ďalších postáv, samých seba si zahrali Lucia Siposová známa zo spolupráce s Judeom Lawom, Sáva Popovič, Petko z Polemicu, či Martin Kittner, najznámejší spievajúci kaderník, ktorý naspieval aj titulnú skladbu k filmu. Vo filme sa mihne aj Táňa Pauhofová, Pyco a Marián Čekovský a raper Rytmus, ktorí mali hrať členov horskej polície.

Vo filme je veľa rôznej muziky, písal som už aj to tom, že čo všetko. Pribúda divákov, ktorí od nás pýtajú soundtrack, nájdete ho na mojom Soundcloude

Martin Kittner s dcérou
Martin Kittner s dcérou 

Sám veľký Martin Kittner sa so svojou dcérou postaral aj o výbornú atmosféru afterparty po premiére filmu, na jeho nestarnúce melódie si okrem tvorcov filmu zatrsali aj Bruno Ciberej či Dano Dangl, ktorí nešetrili slovami chvály na film.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďakujem Mirovi Ulmanovi a tímu kino Lumière, že sa rozhodli hrať tento film. Tu má Prvý slovenský horor naplánovaných deväť premietaní (aj dnes o 20.30). Vidíme sa pri pokladni, ja som ten pán v žltej veste, čo kontroluje tržby, zastavte sa,)

Fotky z premiéry nájdete v tomto albume, viac o filme na www.prvyslovenskyhoror.sk alebo na Facebooku.

 

Róbert Slovák

Róbert Slovák

Bloger 
  • Počet článkov:  137
  •  | 
  • Páči sa:  0x

S priateľmi som založil reklamnú agentúru Respect APP a som prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska. Bol som spoluiniciátor Výzvy k ľudskosti a založil som medzinárodnú databázu charitatívnych kampaní GOODEAS.org. Po komédii o neexistujúcom filme s názvom Prvý slovenský horor dokončujem smutnú komédiu o nezmysle života a smrti La Dolce Morte. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáFilmyO reklameNew York FestivalsO inomInšpirácieAbsurdity

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu