reklama

Rozoberací Karol v Prvom slovenskom horore

Teraz už viem, že to bola blbosť, ale v čase, keď som sa snažil vyprodukovať Fabriku smrti a nemal som peniaze na rozhadzovanie, sa mi zdal nápad, osloviť telesne postihnutých na to, aby hrali “naporcované” obete kanibala celkom k veci. Áno, viem, že za to pôjdem minimálne do pekla. Prvý slovenský horor aj so scénkou v paratelocvični uvidíte už čoskoro na Art Film Feste v Trenčianskych Tepliciach.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Známy mi dal kontakt na človeka, ktorého volali Rozoberací Karol. Bol to vraj svojho času popredný vedúci medzi paraolympionikmi a svoju prezývku získal vďaka tomu, že so svojimi protézami - umelou rukou a nohou - rád robil žarty. Hovorilo sa o ňom, že hádžuc svoju nohu do uličky v lietadle strašil letušky a vraj ho na paraolympiáde v Calgary tri dni nevedeli nájsť, kým zistili, že ho zatkli policajti za to, že ich mlátil svojou umelou nohou. Znelo to, že je to fajn chalan.

Stretli sme sa niekde na parkovisku, že ma odvezie do blízkej reštaurácie, kde sa porozprávame. Nasadol som do jeho špeciálne upraveného auta, do ktorého si najprv vložil umelú nohu, zakliesnil ju niekam o pedál, potom zdravou rukou zasekol svoju umelú o volant a usmiac sa na mňa povedal: “Môžeme ísť!” Smial sa, keď som si reflexívne začal pripínať pás so strachom v očiach, nech po tejto jazde nemusím aj ja zháňať nejaké paraauto.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po chvíľke obkecávania som nabral odvahu a vysypal som naňho: “ … no a bude tam taká scéna, otvorí sa veľký mraziaci box a tam visia také telá, čo si ten vrah už pripravil, holé, bez končatín, a na to, aby sme nemuseli vyrábať takého rekvizity, tak by sme oslovili takých, ako ste vy…” Po chvíľke ticha povedal, že hneď vedel, že to bude niečo také, a že dobre, ide do toho, jeho dcéra má rada horory a že snáď nahovorí aj ďalších štyroch-piatich.

Našťastie k nakrúcaniu tejto scénky reálne nedošlo, predstavoval som si ako by to celé bizarne vyzeralo. Vo filme Prvý slovenský horor, ktorý je o tom, prečo som nedokončil ten film, kde mala byť táto scéna, som “zrekonštruoval” iba tú časť s prezentáciou projektu v paratelocvični. Aj keď ich hrali zdraví ľudia, bolo to celkom drsné, jeden z komparzistov nám aj odišiel pred nakrúcaním, lebo to bolo naňho už príliš…

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Nakrúcanie scény v paratelocvični
Nakrúcanie scény v paratelocvični 
Nakrúcanie scénky v paratelocvični
Nakrúcanie scénky v paratelocvični 
Nakrúcanie scénky v paratelocvični
Nakrúcanie scénky v paratelocvični 
Nakrúcanie scény v paratelocvični
Nakrúcanie scény v paratelocvični 

Celú situáciu odľahčuje jeden z hercov, Peter Michalka, ktorý vie tieskať jednou rukou. Naozaj.

Nakrúcanie scény v paratelocvični
Nakrúcanie scény v paratelocvični 

Nehovoriac o fenomenálnom pohybe očí ďalšieho herca, Marcela Nemca, známeho z projektu Kopytovci,) Veď pozrite si trailer:

Viac o filme na www.pvyslovenskyhoror.sk alebo na Facebooku

Róbert Slovák

Róbert Slovák

Bloger 
  • Počet článkov:  137
  •  | 
  • Páči sa:  0x

S priateľmi som založil reklamnú agentúru Respect APP a som prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska. Bol som spoluiniciátor Výzvy k ľudskosti a založil som medzinárodnú databázu charitatívnych kampaní GOODEAS.org. Po komédii o neexistujúcom filme s názvom Prvý slovenský horor dokončujem smutnú komédiu o nezmysle života a smrti La Dolce Morte. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáFilmyO reklameNew York FestivalsO inomInšpirácieAbsurdity

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu